Σάββατο, 24 Μαρτίου 2012

Καμπάνια για την Ελλάδα στο "κέντρο του κόσμου"




Οι διαφημίσεις στο πλαίσιο της προσπάθειας με το όνομα "Up Greek Tourism", θα προβάλλονται στις μεγάλες οθόνες της πλατείας για τριάντα ημέρες.

O 34χρονος Γιώργος Κλειβοκιώτης, σύμβουλος στρατηγικής, που ζει και εργάζεται στο Ντουμπάι, αναφέρει ότι "ο ίδιος και φίλοι του ένιωσαν ότι κάτι έπρεπε να κάνουν για να βοηθήσουν τη χώρα". Προσθέτει ότι ο καθένας συμβάλει όσο μπορεί, δουλεύοντας στον ελεύθερο χρόνο του, ενώ το επιχείρημά έχει παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Για την πραγματοποίηση της καμπάνιας αυτή, που
στοίχισε 20.352 δολάρια, συνέβαλαν 330 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων Έλληνες, ελληνικής καταγωγής πολίτες που ζουν σε άλλες χώρες και φίλοι της Ελλάδας. 

Η Times Square επιλέχθηκε σύμφωνα με τον κ. Κλειβοκιώτη, γιατί "κατά μία έννοια πρόκειται για το κέντρο του κόσμου".

Η έκκληση της ομάδας στο Youtube
 Σημειώνεται ότι ο τουρισμός αποτελεί το 18% του ελληνικού ΑΕΠ και απασχολεί το 20% του εργατικού δυναμικού της χώρας. 
nooz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...